Maserati, één van ‘s werelds bekendste en meest gerespecteerde luxe automerken, zet de viering van zijn 100-jarig bestaan voort met 7 fotopagina’s in een uitgave van het sportmagazine Sports Illustrated waar door heel Amerika naar uit wordt gekeken.

“We zijn in 2014 aan onze volgende 100 jaar begonnen door één van de meest gewaardeerde Super Bowl commercials, ‘Strike’, te lanceren met daarin de volledig nieuwe Maserati Ghibli. Gevolgd door een verdere uitbreiding van de publiciteit rond ons merk door mee te werken aan een ander, opvallend cultureel icoon, de ‘Sports Illustrated Swimsuit 50th Anniversary’ uitgave,” zei Harald Wester, CEO van Maserati S.p.A.

“Ik heb veel plezier beleefd aan het rijden in die nieuwe Maserati’s voor de fotoshoot door Francesco Carrozzini,” zei Heidi Klum.

De opnames zijn gemaakt door de Italiaanse topfotograaf Francesco Carrozzini en de ‘Beyond the Swimsuit’ beeldrapportage van 7 pagina’s geeft scenes weer uit het alledaagse leven van één van de beroemdste vrouwen ter wereld, Heidi Klum, als Hollywood-ster, met de glamoureuze Quattroporte Zegna Limited Edition, als zakenvrouw met de Ghibli S Q4 en als een vrouw die op zoek is naar spanning en opwinding, met de GranTurismo MC Stradale Trofeo raceauto. Het is ook een eerbetoon aan een merk met een bewezen traditie en met één van de hoogste standaards in de auto-industrie op het gebied van kwaliteit. Het merk heeft zich enorm ingezet om auto’s te ontwikkelen die ervoor zullen zorgen dat Maserati met veel vertrouwen de volgende 100 jaar ingaat met innovatieve automobielen die de kracht en persoonlijkheid hebben om de gevestigde orde aan te vallen. De opnames werden op locatie in Los Angeles, Californië, geschoten.

In 'bikini' in Maserati Ghibli 5

In 'bikini' in Maserati Ghibli 6

In 'bikini' in Maserati Ghibli 7

In 'bikini' in Maserati Ghibli 8